Directive 8020: Oppgradering til Digital Deluxe-utgave
Deluxe Upgrade inneholder The Dark Pictures Outfit Pack, Additional Dark Pictures-samleobjekter, Cinematic Filter Packs, Digital Artbook og et eksklusivt soundtrack. Inkludert: THE DARK PICTURES OUTFIT PACK Kle deg i de ikoniske antrekkene til The Dark Pictures-karakterene om bord på Cassiopeia. Spill som søvnteknikeren «Carter» i Jasons militærantrekk fra House of Ashes eller som forskningsteknikeren «Anders» i Julia fra Man of Medans dykkeantrekk. The Dark Pictures-samleobjekter Finn figurer fra Man of Medan, Little Hope, House of Ashes og The Devil in Me gjennom hele Directive 8020. På Cassiopeia kan spillerne finne nifse dukker og mer innsikt i de tidligere spillenes ikoniske protagonister. Hvis du leter lenge nok, finner du kanskje historienes kurator skjult i avgrunnen … KINEMATISK FILTERPAKKE Tilpass Directive 8020s uhyggelige stemning med tre opplåsbare filmatiske filtre: Med: Klassisk sort og hvitt, som minner om tidlige bilder fra romkappløpet Grovt 8mm-aktig filmkorn for en rå, dokumentarisk følelse Retro VHS-uttrykk som drypper av analoge skrekkvibber DIGITAL ILLUSTRASJONSBOK Avdekk den mørke kreative prosessen. Se konsepttegninger av Tau Ceti f, tidlige Cassiopeia-design og de groteske, kroppsskrekkslige forvandlingene til den dødsdømte besetningen. EKSKLUSIVT SOUNDTRACK Fordyp deg i det fryktinngytende lydlandskapet utformet av den prisbelønte komponisten Jason Graves. Han er kjent for ikoniske soundtrack som Dead Space og Still Wakes the Deep.