Dovetail Games Euro Fishing
Euro Fishing gir deg adrenalinfylt action, moro og skjønnhet i Europas mest berømte innsjøer. Mestre stangen, linen og taktikker, og finpuss teknikken til å bli en mesterfisker. Dette er det nærmeste du kommer ekte fisking fra godstolen hjemme. Velkommen til den store inneverdenen! Uansett om det er nybegynner eller erfaren sportsfisker, gjenskaper Euro Fishing følelsen av ekte fisking på nøyaktig og autentisk vis ved bruk av vårt unike fysikkbaserte kast- og snellesystem – «total kastekontroll». Begynn med å lære grunnleggende kasting med spillets veiledninger, eller hopp rett i en av fem unike europeiske steder, som Digger Lakes og berømte St. Johns Lake i Linear Fisheries, alle med unike utfordringer for å håve inn storfangsten. Ved bruk av en avansert AI og konfigurerbare miljøeffekter reagerer fisk på vanntemperatur, døgnsyklus, værforhold og agn akkurat som i virkeligheten. Se vakene før du kaster til rett plass fra fiskeområdet eller innsjøbredden, og tilpass fiskeutstyret for best mulig sjanse for fangst. I Euro Fishing kan du fiske alene, eller konkurrere med venner og motstandere i enspiller- eller flerspillerturneringer hvor du kan følge med på og sammenligne fangstene i sanntid. Grunnleggende kastekontroll Et kastesystem for nybegynnere (i søylestil) som vil prøve seg på spillet før de mestrer «Total kastekontroll». Total kastekontroll Et fullstendig fysikkbasert kastesystem. For første gang i et fiskespill kan du oppleve følelsen av å kaste med ekte fiskestenger. Fisker med høy kunstig intelligens Kløktens kamp mellom fisker og fisk bringes til live med høy kunstig intelligens. Konkurranser og turneringer Utfordre venner i flerspillerturneringer og sammenlign fangstene deres i sanntid, eller konkurrer mot datamaskinen i turneringene våre. Vakre steder Fem unike europeiske innsjøer venter på fiskerne, bl.a. ekte steder som Digger Lakes og berømte St. John’s Lake ved Linear Fisheries – alle gjenskapt i utrolig detalj. Dynamisk vær og døgnsyklus Angi værforhold for å gjenskape den virkelige verden, eller lag dine egne preferanser for hvordan fisk oppfører seg. Fiskeskrin Velg riktig utstyr for best mulig sjanse til å få storfangsten – velg blant et stort utvalg stenger, sneller, snører og agn for tusenvis av mulige kombinasjoner. Fartøy Les vannet og dets karakteristikker, forutse hva fisken kommer til å gjøre og kast fra innsjøbredden eller fiskeområdet for den beste fangstoddsen. Moderne teknologi Ved bruk av den nyeste grafikkteknologien fra Unreal Engine 4, både ser og føles Euro Fishing som virkelighet. Laget av eksperter Ved å jobbe med karpefiskeeksperter, bl.a. Korda og Simon Scott, gjenskaper Euro Fishing opplevelsen av ekte fisking. Euro Fishing – Cast, Catch, Compete!