Wasteland 2: Director's Cut
Fra produsentene av det originale Fallout kommer Wasteland 2 – oppfølgeren til tidenes første postapokalyptiske rollespill for PC. Wastelands helveteslandskap venter på at du skal sette ditt preg … eller dø mens du prøver. Med over 80-timers spilletid skal du utruste Desert Rangers-troppen din med de sterkeste våpnene på denne siden av nedfallssonen, teste strategiferdighetene dine og oppnå rettferdighet i ødemarka. Spesifikasjoner: – Din egen stil: Er du ikke i humør til å finne nøkkelen til døren? Dirk opp låsen, spark den ned eller spreng den opp! – Beslutninger med konsekvenser: Med både kort- og langsiktig reaktivitet – valgene dine påvirker verden rundt deg og endrer spillets hendelser og livet til de som bor i ødemarka. – Stort og mulig å tilpasse: Hundrevis av karakterer. Tusenvis av variasjoner for din Rangers utseende. Over 150 våpen. To spillere kommer aldri til å få samme opplevelse. Copyright 2015 inXile entertainment Inc., Wasteland, Wasteland logoen og inXile entertainment og inXile entertainment logoen er varemerker eller registrerte varemerker tilhørende inXile entertainment Inc. i USA og/eller andre land. Copyright 2002-2015, inXile entertainment, Inc. Alle rettigheter. Fallout er et registrert varemerke for Bethesda Softworks LLC.