Hellblade: Senua's Sacrifice
Fra skaperne av Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West og DmC: Devil May Cry kommer en krigers brutale reise inn i myter og galskap. Satt til vikingtiden må en knust keltisk kriger sette ut på et hjemsøkende oppdrag til vikingenes Helvete, der hun må kjempe for sjelen til sin døde elsker. Spillet er laget i samarbeid med eksperter innen nevrovitenskap og mennesker som har opplevd psykose – Hellblade: Senua's Sacrifice vil dra deg inn i det melankolske raseriet til Senuas ødelagte sinn.