Last ned demoen i dag for å prøve South Park The Fractured But Whole gratis! Skap din egen superhelt og avslør den mørkeste konspirasjonen som South Park noensinne har stått overfor! Skaperne av South Park, Trey Parker og Matt Stone, presenterer South Park: The Fractured but Whole, oppfølgeren til det prisbelønnede South Park: The Stick of Truth fra 2014. Spillerne inntar nok en gang rollen som New Kid på skolen og legger ut på et hysterisk morsomt og absurd RPG-eventyr sammen med South Park-favorittene Stan, Kyle, Kenny og Cartman. Ta et dypdykk i det lyssky underlivet i South Park sammen med Coon and Friends, en gjeng med lovens voktere som er samlet av Eric Cartman, også kjent som The Coon. Bli med Mysterion, Toolshed, Human Kite og en rekke andre for å bekjempe ondskapen mens Coon smir planer for å gjøre gjengen til tidenes mest elskede superhelter.