Ryse: Legendary Edition
I det gamle romerske rikets kaos tar du på deg rollen som soldaten Marius Titus og legger ut på et hevntokt for å hevne familien din og forsvare Romas ære. I Gladiator-modus setter du fot i Colosseum og kjemper for heder, oppvisning og underholdning for folket. Legendary Edition inkluderer alt «Season Pass»-innhold, tre bonuskart, optimalisert for maksimal utfordring i Solo-modus og et nytt Legionary-utseende.