I DAGENS TETT SAMMENVEVDE VERDEN OPERERER CHICAGO UNDER CTOS, DET MEST AVANSERTE DATANETTVERKET I AMERIKA. Som Aiden Pearce kan du hacke deg inn i hele dette systemet og gjøre Chicago til et viktig våpen i din jakt på hevn. Men hva skjer når din personlige jakt kolliderer med en hel by?