Ultratron
Opplev den vanedannende egenskapen til gamle arkadefavoritter, oppdatert for det 21. århundret og med unike oppgraderinger, responsiv vanskelighetsgrad og taktikk kombinert med klassisk spilling. Ultratron er en arenaskytespill med to spaker inspirert av noen av de beste klassiske arkadespillene, oppdatert og forbedret for det 21. århundret. Det siste mennesket i universet har blitt drept av onde drapsroboter. Som den siste gjenstående humanoide kampdroiden må du kjempe deg gjennom over 40 arkadebrtt for å endelig prøve deg mot fire gigantiske sjefsroboter. Ultratron er et arkadespill på steroider, som kombinerer arenaspilling med et oppgradert system, responsiv vanskelighetsgrad, kjæledyrdroner, spesielle våpenevner, ledertabeller online og en co-op-modus for 2 spilere, hvor man kan komme og gå som man vil.