Eventide 3: Legacy of Legends
Innta rollen som Mary Gilbert, en verdenskjent botaniker og vokteren av Fern Flower, og fortsett utforskningen av det mytiske slaviske fabeluniverset. Reis til glemte, flygende øyer i skyene for å stanse en ond trollmann og sikre deg tordengudens gunst. Redd din kidnappede bror, og forhindre en katastrofal flom forårsaket av konflikten mellom mennesker og de urgamle skyboerne.