Se for deg et fluktrom satt i et forskrudd hode. Opplev et utforskningsspill i førsteperson, satt i en gysende ny dimensjon. Bytt mellom de tre perspektivene til en familie i en vitenskapsmanns problematiske eksperiment, og prøv å løse mysteriet som skjuler seg i denne forskrudde, psykologiske thrilleren. EN THRILLER SOM FØLES SOM EN FILM Sett deg inn i en historiefortelling som blander filmer med spill, hvor du blir oppslukt av en ubekvem psykologisk thriller. LØS MYSTERIET Redd en oppløst familie mens du bytter mellom den ødelagte forstanden til hvert individs perspektiv, samtidig som du prøver å sette sammen bitene i mysteriet. DET ER DIN UNIKE OPPLEVELSE I et historiedrevet førsteperson mysterie er det du som må utforske veggene til denne familiens hjem for å tolke hva som har skjedd og finne sannheten.