#IDARB
Vær forberedt på å kjempe mot alt fra politimenn med bart til frokost i dette spillet inspirert av rask action, 8-bit sport og arkadeklassikere! #IDARB er et kaotisk, eSport ballspill for 8 spillere som utspiller seg i fremtiden. Skap karakterer, lag, laglogoer, turneringer, og til og med din egen musikk i dette ytterst tilpassbare spillet som byr på "hashbomber" som dynamisk forandrer spillet via Twitch og Twitter! IDARB støtter opptil 8 lokale spiller pålogget samtidig, og oggtil 4 mot 4, én-mot-én online kamper. Ekstra funksjoner inkluderer en vannvittig enspiller-modus, ville halvtidskonkurranser, og opplåsbare oppskrifter. Konseptet begynte som et publikumsaksellerert prosjekt, og spillets navn er et akronym for “It Draws a Red Box” (IDARB). Takket være tusenvis av forslag fra sosiale medier, utviklet spillet seg fra én rød boks til sprø amalgam det er i dag, med hundrevis av rare “hashbomber”, hemmelige kommandoer som, når sendt til spillet via Twitch eller Twitter, skal forstyrre og dynamisk forandre spillet i sanntid! Om det er noe du vil ha som ikke er i #IDARB, er det trolig fordi du ikke foreslo det, men med så mange tilpassbare valg er det opp til deg hva du får ut av det!