Bli kjent med et unikt og stemningsfullt jaktspill med en realistisk og majestetisk åpen verden. Det slippes jevnlig oppdateringer i samarbeid med spillerne. Fordyp deg i enkeltspillerdelen, eller legg ut på en perfekt jakttur med venner. EN REALISTISK JAKTOPPLEVELSE I EN ÅPEN VERDEN Ta deg fritt gjennom detaljerte områder, og utforsk regioner og biomer av alle slag – alle med særegen flora og fauna. Bli kjent med dyrenes komplekse adferd i all slags vær, både om dagen og natten. Alt er virkelighetsnært: simulert ballistikk, realistisk lyd og lukt som følger vinden. DU JAKTER. DU VELGER Du har mengder med våpen, ammunisjon og utstyr og velge mellom for å få en jaktopplevelse som passer deg. Like stor variasjon er det i dyrene i spillet: Det venter både hare, stokkand, svartbjørn, wapiti og elg. Velg riktig våpen til riktig dyr, og ha artenes adferd og miljø i tankene når du skal spore opp, lokke til deg og felle dyr. UTVIKLING I SAMARBEID MED SPILLERNE theHunter: Call of the Wild er utviklet i nært samarbeid med spillerne og byr på en overflod av innhold, noe mot betaling, noe du får på kjøpet: reservater, jaktutstyr, våpenpakker og troféhytter. Det kommer jevnlig nytt innhold og oppdateringer, så jaktopplevelsen er kontinuerlig i utvikling. VIS JAKTEN ÆRE Hver jakt forteller en unik historie. Få håndfaste minner om triumfene dine i reservatene ved Layton Lake og Hirschfelden, og vis frem de mest verdsatte trofeene dine i en romslig troféhytte – eller slapp av ved peisen og planlegg neste jakt. BEDRE SAMMEN Opptil åtte personer kan spille sammen på nett i vakre jaktreservater. Samarbeid og legg strategier med venner, eller konkurrer om å felle det mest imponerende dyret. Spillerne har tilgang til alle DLC-reservater som koster penger, så fremt ett medlem av jaktlaget eier det.