The Walking Dead: The Complete First Season
En spillserie i fem avsnitt som utspiller seg i samme univers som Robert Kirkmans prisvinnende serie. Spill som Lee Everett, en dømt kriminell som har fått en ny sjanse i livet i en verden ødelagt av de udøde. Opplev hendelser, treff mennesker og besøk steder som leder opp til historien om sheriffassistent Rick Grimes. En skreddersydd spillopplevelse – handlinger, valg og avgjørelser påvirker hele seriens utfall for deg.