Overcooked! 2
Overcooked er tilbake med en splitter ny porsjon kaotisk matlaging! Reis tilbake til Løkriket og samle kokketeamet til klassisk spill lokalt eller på nett for opptil fire spillere. Hold på forklærne … på tide å redde verden (igjen!) Ut av stekepannen, inn i ilden … Du har reddet verden fra Ever Peckish. Det har oppstått en ny trussel, og det er på tide å komme seg tilbake til kjøkkenet for å jage bort sulten til Det vandøde brødet! FLERSPILLERGALSKAP - LOKALT ELLER PÅ NETT: Samarbeid (eller motarbeid hverandre) for å få den høyeste poengsummen i kaotisk flerspiller lokalt eller på nett. LA ØYNENE MESKE SEG: Reis over splitter nye oververden-kart til lands, til sjøs og i lufta. Lag mat i nye omgivelser, som i sushirestauranter, på magiske skoler, i gruver og på andre planeter! SKJERP APETITTEN! - Reis rundt og tilbered mange nye retter for enhver smak, inkludert sushi, kaker, burgere og pizzaer. FORBLI ROLIGE! - Reis gjennom teleporter, over bevegelige plattformer og spar tid ved å kaste ingredienser gjennom dynamiske kjøkken som endres og utvikler seg. Noen kjøkken feier kokkene til nye steder.