BLI MED I ET NETTFELLESSKAP MED 30 MILLIONER SPILLERE! Gjør deg klar for en lynrask reise rundt i USA og sjekk ut en av de mest komplette åpne spillverdenene med kjøreaction noensinne. Du får tilgang til gratisinnhold, nye spillvarianter, baner, fremkomstmidler, hendelser og masse annet hver sesong. The Crew 2 har alt du trenger til en uforglemmelig kjøretur. Sjekk ut amerikansk motorsport, utforsk vakre landskaper og velg favorittfremkomstmidlene dine blant flere hundre alternativer. Opplev ren, uforfalsket spenning i konkurranser over hele USA mens du tester ferdighetene dine i en lang rekke fartsfylte disipliner. Spill inn alle de mest intense øyeblikkene og del dem med et enkelt knappetrykk – du har ære og berømmelse i din hule hånd! Spill med opptil sju venner på nett. Xbox Series X: Skru på ytelsesmodus og spill The Crew 2 med 60 FPS! Nyhet: Spill The Crew 2 offline eller online med den nye Hybrid-spillvarianten, ute nå! Sjekk ut både den opprinnelige nettopplevelsen og en ny solospillvariant.