Spill gratis fra 02/04 til 21/04! Fremdriften din blir lagret, slik at du kan fortsette hvis du kjøper spillet. I Starlink: Battle for Atlas leder du en gjeng med stjernepiloter mens du bygger ditt eget stjerneskip, utforsker solsystemet Atlas og kjemper mot den usle Grax og Den glemte legionen. Innhold: * 4 stjerneskip: Zenith, Neptune, Pulse, Lance * 6 piloter: Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi, Razor * 12 våpen: Flammekaster, Frostsperreild, Kvesteren, Levitator, Vulkan, Implodør, Jernhånd, Alt. Frysestråle, Knuseren, Super-gatlingvåpen, Sjokkbølge, Alt. Gausskanon ET SOLSYSTEM Å UTFORSKE Reis gjennom solsystemet Atlas og bli kjent med sju eksotiske planeter, som har ulike økosystemer og forskjellig dyreliv. EN HELT NY SPILLOPPLEVELSE Kombiner piloter, stjerneskip og våpen for å skape et drømmeskip, og tilpass det deretter for å nedkjempe fiender. DYP RPG-MEKANIKK Et dypt spillopplegg med RPG-mekanikk, der du kan bruke modifikatorer på våpen og stjerneskip, låse opp pilotferdigheter og inngå allianser med andre fraksjoner.