Wolfenstein 3D
Du er OSAs superagent B. J. Blazkowicz og du må flykte fra Castle Wolfenstein samt bekjempe det forskrudde nazi-regimet! Kjemp mot alle de minneverdige fiendene, fra Hans Grosse til Mecha-Hitler, i dette legendariske spillet som startet førstepersonsskytespillsjangeren. Gjennomsøk klassiske baner etter hemmelige og stjålne nazi-skatter, livoppfyllere, ammo og våpen, eller kanskje t.o.m. snarveier.