Torment: Tides of Numenera
Utforsk Jorden, en milliard år inn i fremtiden, i science-fantasy-universet Numenera. Oppdag den niende planeten, bygget på restene av en utdødd, over-avansert sivilisasjon og legg igjen ditt preg på den. Gjør tusenvis av essensielle valg, møt konsekvensene og møt døden selv i jakten på svaret til det største spørsmålet av dem alle: Hva har vel ett liv å si? Torment: Tides of Numenera er den tematiske oppfølgeren til et av de beste rollespillene noen sinne laget. Det nye spillet utforsker lignende dype og personlige temaer vedrørende livet, dødelighet og offer, så spillerne utfordres til å ta intellektuelle standpunkt og moralske avgjørelser.