DRAGON BALL XENOVERSE
Det nyeste «Dragon Ball»-spillet lar spillere tilpasse og utvikle sin egen slåsskjempe, med 5 forskjellige raser å velge fra, samt kjønn, og over 450 gjenstander som kan brukes i eventyr både online og offline. Lag en avatar, lær nye ferdigheter og hjelp Trunks med å bekjempe fiender for å gjenopprette seriens opprinnelige historie. Bli med over 200 spillere fra hele verden i Toki Toki City og kjemp med eller mot dem og konkurrer i onlineturneringer!