Gang Beasts
Gang Beasts er et tøysete flerspiller-partyspill med tverre, geléaktige figurer, brutale slapstick-slåsskamper og absurde, farefylte miljøer i Beef Citys gater. Tilpass figuren din og slåss mot fiender lokalt og online i basketak-modusen, eller slåss mot gjengene i Beef City sammen med venner i gjengmodusen.