I det nyeste spillet i Trials-serien kan du glede deg over heidundrende action og motorsykkelløp som omgår fysikkens lover. Nye funksjoner, flere konkurranser og flere baner betyr nye utfordringer. Kjør på utfordrende baner over hele verden – fra Den kinesiske mur i Kina til New York City og Eiffeltårnet, samt mange andre steder. Med nye og hysteriske Tandem Bike kan du og vennene dine prøve å kjøre én motorsykkel med to førere. Slå alle motstanderne – i din egen bakgård og på store stadioner – på nett, og bli den beste av alle. Lag og del unike brett i Track Central ved hjelp av over 10.000 tilgjengelige gjenstander. Mulighetene er uendelige – og det er moroa også.