Liquid Cats (Xbox Series)
Møt katten som får plass overalt, så lenge du planlegger ruten godt. Liquid Cats: Koselig Énlinjepuslespill er et varmt logikkspill med ett herlig enkelt mål: Før en tøyelig katt gjennom rutenettet og fyll hver tom rute. Velg hver retning med omhu. Hvert trekk strekker katten videre over brettet, og én feil sving kan gjøre en rute utilgjengelig. Start på nytt med én gang, tenk gjennom ruten igjen og nyt det tilfredsstillende øyeblikket når den siste plassen fylles. Utforsk 300 nivåer fordelt på fire vanskelighetspakker: Nybegynner - 100 rolige introduksjonsnivåer Middels - 100 koselige utfordringer Ekspert - 50 vriene prøver Mester - 50 krevende puslespill Nivåene har ingen tidsbegrensning, så du kan løse dem i ditt eget tempo. Hvis et puslespill får deg til å stå fast, fyller hintsystemet med nedkjøling inn en del av ruten og gir deg et nyttig puff uten å røpe hele løsningen. Liquid Cats er lett å lære og blir stadig mer utfordrende. Det passer for raske puslespillpauser, lengre kveldsøkter, katteelskere og alle som liker å planlegge den perfekte ruten. Strekk. Sving. Fyll hver rute.