Liquid Cats (Windows)
Møt katten som får plass hvor som helst – så lenge du planlegger ruten. Liquid Cats: Cozy Line Puzzle er et lunt logikkspill med én sammenhengende linje og et herlig enkelt mål: Før en tøyelig katt gjennom rutenettet og fyll hver tom rute. Velg hver retning med omhu. Hvert trekk strekker katten over brettet, og én feil sving kan gjøre en rute umulig å nå. Start på nytt med én gang, tenk gjennom ruten igjen, og nyt det tilfredsstillende øyeblikket når den siste plassen fylles. Utforsk 300 brett fordelt på fire vanskelighetsgrader: Nybegynner – 100 avslappende introduksjoner Middels – 100 lune utfordringer Ekspert – 50 vriene prøvelser Mester – 50 krevende oppgaver Det er ingen tidsbegrensning på brettene, så du kan løse dem i ditt eget tempo. Hvis en oppgave har viklet deg inn, fyller hintsystemet med nedkjølingstid ut deler av ruten og gir deg et nyttig puff uten å røpe hele løsningen. Liquid Cats er lett å lære og blir stadig mer utfordrende. Det er laget for korte oppgavepauser, lengre kveldsøkter, katteelskere og alle som liker å planlegge den perfekte ruten. Strekk. Sving. Fyll hver rute.