Liquid Cats (Xbox One)
Møt katten som passer inn overalt – så lenge du planlegger veien riktig. Liquid Cats er et lunt logikkspill med én sammenhengende linje og ett herlig enkelt mål: før en tøyelig katt over rutenettet og fyll hver tomme rute. Velg hver retning med omhu. For hvert trekk strekker katten seg over brettet, og én feil sving kan gjøre en rute utilgjengelig. Start på nytt med én gang, tenk gjennom ruten igjen og nyt det tilfredsstillende øyeblikket når den siste ruten fylles. Utforsk 300 nivåer fordelt på fire vanskelighetsgrader: Nybegynner – 100 avslappede introduksjonsnivåer Middels – 100 lune utfordringer Ekspert – 50 vriene prøvelser Mester – 50 krevende logikkoppgaver Det er ingen tidsbegrensning på nivåene, så du kan løse dem i ditt eget tempo. Hvis en oppgave får deg helt i knute, har hintsystemet ventetid og fyller inn en del av ruten for å gi deg et lite dytt uten å røpe hele løsningen. Liquid Cats er lett å lære og blir stadig mer utfordrende. Det passer perfekt for korte puslepauser, lengre kveldsøkter, katteelskere og alle som liker å planlegge den perfekte ruten. Strekk. Sving. Fyll hver rute.