NINJA GAIDEN 2 Black
Du er Ryu Hayabusa, en ninja som har arvet det legendariske «Dragon Sword». Kast deg inn i voldsomme slag i denne grafiske remasteringen av det populære og heseblesende ninjaactionspillet som nå er tilbake etter 15 år! 1. Verdenen i «NINJA GAIDEN 2» remastret og tilført fantastiske visuelle effekter! Scenene, figurene, effektene og belysningen er designet på nytt og remastret for å ta realismen til nye høyder. Unreal Engine 5 sørger for fantastisk, moderne grafikk og lar spillerne leve seg enda dypere inn i historien. 2. Voldsom og heseblesende action tatt til nye høyder med den nyeste grafikken! Elementer som blod og lemlestelse er forbedret for å gjøre actionopplevelsen enda mer intens. Kast deg inn i voldsom og heseblesende action med et bredt utvalg av våpen og teknikker, inkludert japanske sverd, shurikens, Kusari-gamas og tonfas. Merk: Lemlesting kan slås på og av i Options-menyen. 3. Du får også flere figurer, nybegynnermodus og elementer fra andre avleggertitler! Denne remasteren inneholder flere elementer fra avleggertitler som ble utgitt etter originalen. Spillerne kan styre tre tilleggsfigurer: Momiji, Ayane og Rachel. Spillet inneholder også «HERO PLAY STYLE»-modusen, som bistår automatisk i krevende situasjoner og gjør opplevelsen litt enklere for spillere som trenger en hjelpende hånd. Merk: Bare Xbox Series X og PC-versjonene er tilgjengelig med 4K/120fps. 4K/120fps er ikke tilgjengelig for Xbox Series S.