Killer Instinct: Anniversary Edition
Marker 10 år med Killer Instinct, den legendariske slåsspillserien til Xbox og PC. Killer Instinct: Anniversary Edition inkluderer alle de 29 figurene og alt premiuminnholdet som er lansert til Killer Instinct. Slipp løs drapsinstinktet ditt med fantastisk 4K-oppløsning og 60 bilder per sekund på Xbox Series X og kompatible PC-er, med forbedret matching, balanseoppdateringer med mer. Om du er veteran eller nykommer – her finner du uansett utfordringer du kan bryne deg på, både i solospillvariantene og i flerspiller på nett. Spillet støtter også krysspill med Windows 11-PC-er. Ikke gå glipp av denne muligheten til å bli med i den ultimate kampklubben og bevise at du har det som skal til for å bli mester i Killer Instinct!