The Blood of Dawnwalker
Europa på 1500-tallet. Blodige konflikter herjer i landet, og svartedauden kommer etter de overlevende. Det er et øyeblikk preget av svakhet – og det er alt de trengte. Vampyrer griper muligheten til å tre ut av skyggene og kreve det de har blitt nektet i flere hundre år: frihet, og dens medfølgende kraft. Andre nattens skapninger følger etter. Legender blir til virkelighet, og historien som vi kjenner den, blir aldri den samme. Du spiller som Coen, en ung mann som har blitt til en Dawnwalker, som for alltid må balansere mellom dagens verden og nattens rike. Kjemp for menneskeheten din eller omfavn de forbannede kreftene for å redde familien din. Uansett hva du velger, må du spørre deg selv: Er det verdt å ofre sjelen din for livene til dine kjære? Form din egen historie – Opplev og form handlingen slik du ønsker. Sett ut på en reise for å redde familien din, eller sverg at du vil hevne deg på skaperen din og tilintetgjøre alle som kommer i veien. Avdekk dalens urgamle hemmeligheter. Storm ut med det samme, eller risiker å ta deg tid til å forberede. Gjør det alene eller finn venner og inngå overraskende allianser. Dag og natt – Opplev to ulike spillsykluser, med ulike evner å velge blant, mysterier å løse og flere måter å nå målene på. Eksperimenter med ulike tilnærminger og finn ut hvordan verden reagerer på handlingene dine. Alle handlinger er viktige – hver eneste handling – og manglende handling – former verden rundt deg. Tiden er i ferd med å renne ut for familien din, og hver gang du tar et oppdrag, går tiden, og du kommer nærmere slutten. Velg med omhu hvem du skal hjelpe og hvem du skal forlate. Du har ikke tid til alle. Verden venter ikke på noen. Og det gjør heller ikke skurken. Sverd, klør og raseri – Tross tyngdekraften, bli en brutal naturstyrke og bruk de overnaturlige ferdighetene dine som vampyr. Eller grip fatt i sverdet og bruk kraftig magi for å takle motstandere som menneske. Eksperimenter og tilpass deg når du endrer form mellom dag og natt – begge har sine egne styrker og svakheter. En åpen verden full av eventyr – Utforsk en håndskapt verden og alt den har å by på. Vandre gjennom frodige skoger, store sletter, lunefulle sumper, bratte fjell og middelalderbyer. Utforsk glemte ruiner, finn levningene av en urgammel sivilisasjon, og avdekk sannheter som kanskje aldri burde sett dagens lys. Bli Dawnwalker – Opplev begynnelsen på en splitter ny saga, skapt med kjærlighet for rollespillsjangeren. Boltre deg i en visuelt imponerende verden levert av neste generasjons Unreal Engine 5.