KOEI TECMO EUROPEAction og eventyr
■Settet inneholder: ・Wo Long: Fallen Dynasty (komplett spill) ・Digital Art Book ・Digitalt mini-soundtrack ・Season Pass (inneholder DLC-ene Battle of Zhongyuan, Conqueror of Jiangdong, Upheaval in Jingxiang og Season Pass Bonus Qinglong Armor) Obs! Utgivelsesdatoene for DLC-ene som er inkludert i sesongkortet, kan bli endret. DLC-en «Battle of Zhongyuan» er planlagt utgitt i juni 2023 DLC-en «Conqueror of Jiangdong» er planlagt utgitt i september 2023 DLC-en «Upheaval in Jingxiang» er planlagt utgitt i desember 2023 Obs! Om Digital Art Book og Digital Mini Soundtrack: Dette er et sett med Digital Art Book, som inneholder illustrasjoner av karakterer, scenerioer og mer, og Digital Mini Soundtrack, som inkluderer en del av musikken i spillet. En drage svever ut av mørkets dyp. En ny, actionfylt Three Kingdoms-RPG, presentert av Team NINJA. 184 e.Kr., under Han-dynastiet i Kina. Landet er herjet av kaos og ødeleggelse. Det keiserlige dynastiet, som hadde fremgang i mange år, er nå i ferd med å kollapse. Wo Long: Fallen Dynasty er en dramatisk, actionfylt historie om en navnløs militssoldat som kjemper for å overleve i en mørk fantasiversjon av det senere Han-dynastiet, der demoner plager de tre kongedømmene. Spillerne kjemper mot dødelige skapninger og fiendtlige soldater med sverdteknikker basert på kinesisk kampsport – og forsøker å overvinne oddsen ved å vekke den sanne kraften innenfra. Wo Long refererer både til en drage og til en helt eller person av storhet som ennå ikke er kjent. Dette er historien om offiserer som senere, i den «ukjente» perioden deres, blir helter, og også historien om en hovedperson som kommer seg opp og frem i verden. Obs! Dette er Digital Deluxe Edition-versjonen av spillet. Standardutgaven er også tilgjengelig. Obs! Du må ha en internettforbindelse for å bruke forskjellig innhold. Obs! Season Pass er også tilgjengelig som et frittstående produkt. Vær forsiktig så du ikke kjøper mer enn ett Season Pass. Obs! Det kan være nødvendig å fullføre hovedspillet for å bruke noe av Season Pass-innholdet.