State of Decay: Breakdown Year-One
Du har overlevd apokalypsen før. Nå er det på tide at du forteller din egen historie. I State of Decay: Breakdown Year-One, nå vakkert remastret i 1080p, legger du ut på et endeløst oppdrag som tar nye veier basert på valgene du gjør. Øk poengsummen din i møte med en stadig farligere zombietrussel, og konkurrer mot andre overlevende fra hele verden. Fullfør utfordringer for å låse opp nye helter med unike våpen og ferdigheter. Desto dypere inn i spillet du kommer, jo vanskeligere blir det, og alle valgene tar du selv.