RIDE 6 - Credits Multiplier
Ønsker du å utvide garasjen din enda raskere? RIDE 6 - Credits Multiplier øker antallet kreditter du får ved slutten av hvert løp. Du kan bruke dem til å kjøpe flere motorsykler, komponenter og skreddersydde løsninger, slik at du kan forme din egen kjøreopplevelse raskere enn noensinne. Det nedlastbare innholdet er ikke inkludert i noen Season Pass.