Metro Exodus Expansion Pass
Metro Exodus Expansion Pass inneholder to store historiedrevne nedlastinger til spillet, som forteller nye historier i Metros verden. Istedenfor Artyom, spiller du som en Spartan Ranger og Auroras eneste amerikaner: Sam. The Two Colonels – Sommeren 2019: Rett under overflaten, under den døde byen Novosibirsk, er oberst Khlebnikov på vei hjem til sønnen sin, Kirill, for å feire nyttår. Sam’s Story – Tidlig 2020: Sam, en amerikansk marineinfanterist som var stasjonert på ambassaden i Moskva før bombene falt, har lenge drømt om å dra tilbake til hjemlandet og kanskje finne familien sin i live. Tanken virket umulig i de mørke tunnelene i Metro, men da spartanerne oppdaget at Moskva ikke var den eneste byen i live etter krigen, virket ikke håpet så urealistisk lenger.