Don't Starve: Giant Edition + Shipwrecked Expansion
Den komplette opplevelsespakken for Don't Starve! Inkluderer Don’t Starve: Giant Edition, det berømte, kompromissløse spillet om overlevelse og utvidelsespakken Shipwrecked! Du spiller som Wilson, en dristig forsker med manerer, som ble fanget av en demon og transportert til en mystisk, vill verden. Wilson må lære å utnytte miljøet og dens beboere om han skal kunne ha håp om å flykte og finne veien hjem igjen. Med Don't Starves prosessuelt genererte kart kan du når som helst lage en ny levende verden som hater deg og vil se deg dø. Med den inkluderte utvidelsen Shipwrecked får du enda mer å utforske! I Don't Starve: Shipwrecked Console Edition, er Wilson strandet på en tropisk øygruppe. Han må lære seg å overleve på nytt i de nye omgivelsene, som er stappet med nye biomer, årstider og skapninger. Ikke la den tropiske brisen gi deg en falsk følelse av sikkerhet – verden er kanskje annerledes, men den er fortsatt like utilgivelig og kompromissløs. Du oppdager raskt at disse øyene ikke har manko på ting som ønsker å drepe deg.