ChromaGun
Velkommen til ChromaTec’s test lab! Du er her for å teste vårt nyeste militær-gradert fargeteknologi: The ChromaGun (patent ventende)! Bruk den for å løse våres nøyaktig designet test kammer. Det grunnleggende prinsipprt er så lette som det er komplekst: Forlat kammeret via utgangsdøren. Men vær oppmerksom på at ArbeidsDroner har ansvaret for å vedlikeholde kamrene. De er ikke akkurat det vi vil kalle 'menneskelig vennlige'. Bruk The ChromaGun til å fargelegge vegger og droner for å komme deg igjennom kamrene. Dronene tiltrekkes av vegger med samme farge som dem selv. Bruk den mekanismen til å prøve å nå utgangsdørene i hvert kammer. Noen dører kan være vanskeligere å løse enn andre: De kan kun åpnes med å bruke dørbrytere og holder seg åpen bare når dørbryteren er aktiv. Hvis dette høres ut som noe hjernen din kan håndtere, gratulere! Du er den perfekte kandidaten for våres teste kammer. Med det sagt, velkommen og lykke til!