7 Days to Die - The Walking Dead Skin Pack 2
Spesialtilpass din karakter med fem skins basert på karakterer fra Telltale sin hit-serie The Walking Dead. Følgende er inkludert: Kenny, Carley, Glenn, Lilly og Molly.