7 Days to Die - The Detention Squad
Spesialtilpass karakteren din med megakule skins fra The Detention Squad! Gi noen en real omgang som den frekke: Brock, Cheyenne, Francis, Jen, Latasha, Raven, Clayton, Yumako og Joey!