5,000 Karma Embers
En bonus på Karma Embers som kan brukes til å låse opp helter (heroes) i Hall of Bonded Souls. Disse Karma Embers kan hentes når det første settet med resultater er blitt vist i spillet. Obs: Vær klar over at dette innholdet kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato.