3on3 FreeStyle – Nathan Character Pack
Tenn lidenskapen din for basketball på nytt! Møt lederen av Re:Union-teamet, Nathan! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Nathan - Gold Card Ticket x5 *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Nathan mot 50 poeng når du åpner pakken. *Ved kjøp kan du ikke kjøpe Nathan Efficient/Legendary Pack DLC.