3on3 FreeStyle – Lyoid Character Pack
Guden for kunst og rettferdighet, Mr. Lyoid blir med i 3on3 FreeStyle! Den nye hemmelige agenten til Jack The Pink er på et hemmelig oppdrag for å løse en uavslørt sak. Møt Mr. Lyoid og kjenn hans styrke nå! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Lyoid - Gold Card Ticket x5 *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Lyoid mot 50 poeng når du åpner pakken.