3on3 FreeStyle - Fox Character Package
The Old Soldier Never Die... Grunnleggeren av Fox Court og den levende Legend of FS City kommer for å hente tronen igjen. Prøv veteranen og dominer banen. Denne pakken inkluderer: - Karakter - Fox - Gold Card Ticket x5 *Hvis du kjøper, vil du ikke kunne kjøpe Fox Legendary Pack eller Fox Efficient Pack. *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsgjenstander i spillet som ikke kan hentes.