3on3 FreeStyle – 2025 All-Star Access Pass
Møt All-Star med All-Star Access Pass! Du kan låse opp alle nåværende figurer og figurer fra kommende 2025-oppdateringer! Ikke glem å også få tilgang til Special Lounge! *Pakkekomponent: -2025 Figurpass-billett -200 poeng -Valgbar Growth Box-billett x10 *Denne DLC-en gir umiddelbar fordel ved kjøp. Ingen refusjon vil være tilgjengelig. *Begrensede figurer/samarbeidsfigurer er ekskludert fra fordelen. *Fordelen kan fjernes/endres uten varsel. *Hvis du har et duplikat fordelsprodukt, vil ikke fordelen bli duplisert.