3,000 SAO Medals Special Set
Et spesielt priset sett med 3000 SAO-medaljer. SAO-medaljer kan brukes til å kjøpe forskjellige kostymer og elementer fra SWORD ART ONLINE Fractured Daydream-butikken i spillet. *Dette produktet kan kjøpes kun én gang per konto og kan ikke refunderes.