2014 Wild
Pakke med alternative antrekk til Ultra Street Fighter IV. Inneholder nye, ville antrekk til Rolento, Elena, Poison, Hugo og Decapre. Ta i bruk disse nye plaggene for å jule opp motstanderne med stil!*Dette innholdet er bare kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.