10tons Physics Puzzle Double Pack
Baseball Riot: Baseball Riot er artig fysikkbasert hjernetrimspill, fullpakket med humor og kaos! Du spiller som den tidligere stjerneslageren Gabe Carpaccio i hans forsøk på å frigjøre sitt tidligere lage fra Explodz Inc. sine onde klør. King Oddball: Gjør ende på verden med kampesteiner! Kongen vifter med kampesteinen ved hjelp av tungen sin, og du kan slippe den løs ved å trykke på en knapp. Slipp den løs på riktig tidspunkt og knus så mye som mulig med hver enkelt kampestein.