10tons Cyberpunk Bundle
JYDGE: Lag din egen JYDGE. Besøk Edenbyrg. Kom deg ut med livet i behold. JYDGE er et lovlydig, men brutalt skytespill sett fra oven, hvor du får lage din egen kybernetiske JYDGE og utslette kriminalitet i den alltid våkne byen Edenbyrg. Neon Chrome: Opplev et nådeløs cyberpunk-spill i fugleperspektiv, og skyt deg gjennom fiender og vegger. Oppgrader, forsterk og bygg opp styrken din. Veien mot seier over The Overseer er i konstant endring.