Emily Wants to Play Too
«Emily vil også leke» tilbyr tonnevis med artige og nye overlevelse- og skrekkspill som prøver å skremme deg. Det er mye større enn det originale spillet, inkludert nye karakterer, nye spill, bedre visuelle uttrykk og helt nye måter å skremme vannet av deg på! Det er fredag kveld, klokken er syv og du er på vei til leveringsstedet. Ditt neste stoppested er et slags anlegg der det forskes på kriminalitet. Det du ikke visste var at det nylig ble fraktet tre svært merkelig dukker hit for behandling og lagring. Disse dukkene er ikke vanlige; de har sine egne sinn. Dukkene har arbeid å gjøre, og de samler nye venner. Du er der kun for å levere et smørbrød, men dukkene kan ikke la eventuelle vitner overleve. Natten din er i ferd med å bli verre. Det vil bli en av de rareste og mest skremmende nettene i livet ditt. Utforsk kontoret, unngå dukkene og vennene deres og se etter en utvei. Emily vil være med på moroa før natten er over, for Emily vil også leke!