Insane Robots
Kjemp til DØDEN i dette unike kortspillet. Konkurrer i intense tobotsdueller. Led et voldsomt robotopprør gjennom vilkårlig genererte overlevelsesarenaer. Fell en ondsinnet robotdespot i en storslått enspillerkampanje på over 15 timer. Insane Robots er kortkamp som er … HACKET Mestre kortbunken på 22 kort og klekk ut dine egne strategier i en svært tilgjengelig lokal tospillermodus, tospillermodus på nett og robotkamper for én spiller. Bruk HACKER og GLITCHER i kampens hete. Bruk all din list for å gjøre kort prosess på konkurrentene. Klatre på ledertavlene for å erobre robotenes verden! Kjemp med en samling av over 46 lekre og allsidige roboter i fem ubarmhjertige omgivelser. Forsterk de lunefulle droidene for å bli en enda mer formidabel. Sett ut på en storslått og farlig reise i en dystopisk robotverden i forfall, som du blir bedre kjent med gjennom åtte gjenspillbare turneringer. Utrust deg med knivskarpe robotfornærmelser i kamp. Utslett konkurrentene i ekstreme avslutninger!