NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst
Den 4. store ninja-krigen fortsetter. NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 3 har med «FULL BURST»-utgaven fått en overhaling! Blant forbedringen er det etterlengtede kapittelet med konfrontasjonen til Sasuke og Itachi med Kabuto. Ultimate Ninja STORM 3 er remastret i HD.