NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2
NARUTO: Ultimate Ninja STORM lar spilleren kjempe i et flertall store 3D-omgivelser. Spilleren kan bruke kraftige jutsu-angrep, utføre akrobatiske unnvikelser og til og med løpe på vegger og vann i kamper mellom ninjaer, for å avgjøre hvem som er best. Spilleren kan tilpasse sin figurs slåssestil og benytte seg av opptil to støttespillere for å sette sitt eget preg på spenningen. NARUTO: Ultimate Ninja STORM er remastret i HD.