FINAL FANTASY XII THE ZODIAC AGE
Reis tilbake til verdenen Ivalice … Denne HD-versjonen bygger på det superpopulære tolvte spillet i FINAL FANTASY-serien, som har solgt over 6 100 000 eksemplarer på verdensbasis, og nå har fått nytt spilldesign! Ikke bare er grafikken og lyden oppdatert for å utnytte kraften i ny maskinvare, men kjernedesignet i spillet er også justert for at det opprinnelige FFXII skal bli tilpasset moderne tid. En klassiker er gjenfødt! ■ Historie To år er gått siden krigen der det store og krigerske arcadiske riket utslettet kongeriket Dalmasca … Vaan, en ung mann som mistet familien i krigens flammer, lever en stoisk tilværelse i den okkuperte byen Rabanastre, der han drømmer om et liv i frihet og å sveve over himmelen som himmelpirat. Prinsesse Ashe, det siste gjenlevende medlemmet av den dalmascanske kongefamilien, har sverget å ta hevn på riket og leder i hemmelighet en motstandsbevegelse for å ta tilbake hjemlandet. Disse to heltene møtes i en kaotisk tidsalder, og deres håp og drømmer vil forene et folk og forme nasjoners skjebne. ■ Spesialinnhold i FINAL FANTASY XII THE ZODIAC AGE Spillets grafikk er oppdatert ved bruk av det siste nye innen teknologi. Ikke bare er spillet konvertert til HD, men teksturene og skyggeeffektene er også forbedret. Denne versjonen inneholder Zodiac-jobbsystemet som lar spilleren utvikle spillfigurene fritt ved å velge to av tolv ulike jobber. Det er storartet å se hvordan figurenes ferdigheter og taktiske potensial forandres avhengig av kombinasjonen du velger. Det er også lagt til flere elementer og gjort en mengde forbedringer for at spillet skal bli mer spillbart og bedre tilgjengelig. For eksempel er kampene blitt raskere, og det er lagt til en valgfri modus for høyere fart og en funksjon for automatisk lagring. En rekke ulike dusørjakter, kamper og minispill gir et uendelig eventyr. Spillets bakgrunnsmusikk er spilt inn på nytt med et virkelig orkester, lydkvaliteten er forbedret, og lyd i 7.1 kanaler støttes for første gang. Du kan til og med bytte fritt mellom nyinnspillingen og den opprinnelige versjonen av soundtracket.