Quantum Conundrum
Når du kommer på besøk til din onkel oppdager du fort at noe er galt. Han kommer ikke å møter deg og det var en stor eksplosjon da du kom. Redd onkelen din ved å bruke hans nyeste oppfinnelse; Interdimensional Shift Device. Bytt mellom forskjellige dimensjoner i sanntid og jobb deg gjennom det sykt komplekse herskapshuset.